среда, 31. август 2016.

Winx season 8


Overview:ovde cu napisati sta sam saznala na wikiji 
In 2015,via an interview,Iginio Sraffi,the creator of winx club,confirmed that the 8th season of winx club is "in production",and will be set to be aired after world of winx and 4th movie 

Further information coming soon

Znaci 8 sezona je potvrđena nakon world of winx i 4 filma,no jos uvijek nema puno informacija sto znaci da bi mozda mogla poceti sredinom 2017 ili krajem 2017 no to je samo moje misljenje.Samo se zna da ce imati 26 epizoda kao i uvijek;no posto je 8 sezona najavljena nakon world of winx za koji se zna da pocinje ove jeseni i nakon 4 filma o kojem jos nigdje nema informacija? Pa prema mom misljenju ako zele da puste 8 sezonu nakon sto se world of winx zavrsi s obzirom da 1 sezona pocinje na jesen a druga u proljece 2017 i nakon 4 filma koji bi recimo poceo u proljece onda bi mozda mogla poceti na ljeto 2017 a ako bi poceo na ljeto onda bi mogla poceti na jesen ili zimu iduce godine,no to je samo moje misljenje koje mozda i nije tacno.Sad zanima me 4 film da li ce biti opet usmjeren na Bloom sto ne bih voljela ili ce ovaj put biti usmjeren na neku drugu winxicu to se ne zna.Mada evo kako ja zamisljam radnju 4 filma:na primjer pojavi se nova devojka sa recimo planete za koju niko u magicnoj dimenziji nije vjerovao da postoji da su svi recimo mislili da je to samo izmisljena prica a neki cak nisu nikad u zivotu cili za nju;i evo na primjer na toj planeti recimo zive vjestice ili recimo demoni koji nisu na strani zla i njihovoj planeti prijeti unistenje ili apokalipsa od nepoznatie osobe za koju se ne zna sta je i koja je ziva vec nekoliko vijekova i winxice zajedno sa novom curom koja se pojavljuje na pocetku imaju misiju da spase tu planetu i nađu nacin kako da poraze neprijatelja koji zivi vijekovima i koji je besmrtan.Pa sta mislite o tome kako bi vam to izgledalo napisitu u komentarima pozdrav do sljedeceg puta :)

10 коментара:

  1. Heej pozdarv ja sam Alec sa bloga iMagic Club (link imenu), i ja sam također nedavno otvorio blog, pišem o svemu i svačemu na mom blogu najviše o Animeima : Bakugan i Plavi zmaj, i o crtiću Winx, pročitao sam ovaj post o još neke na preskokce, post me je vrlo zainteresirao, vjerovatno će osma sezona biti kao nastavak 7 sezone pošto će World of Winx biti kao sa radnjom nevezanom od prošlih sezona. Nadam se da ćeš nastaviti pisati postove i da nećeš odustati već, ako želiš mogu te reklamirati na mom blogu i postaviti u listu pratiteljskih blogova, a ja ću svakako kommati tvoje postove. Ako budeš vidjela komm, pojesjeti i moj blog i kommaj i da reci mi ako imaš još koji blog da te posjetim, pozzz :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na kommu drago mi je sto ti se sviđa moj blog ja sam pre par dana pronasla tvoj blog i svidjeo mi se procitala post o animeima no procitat cu i ostsle postove,inace ovo je jedini blog koji imam i pisat cu postove redovno ili kad imam inspiraciju mada malo je tesko sad pored skole s obzirom da vise nisam osnovnoj i da slobodno me mozes postaviti na listi prijateljskih blogova i reklamirati,nego sto se tice animea da li si gledao Servamp i Bungo Stray Dogs,Servamp je no vec se zavrsio a Bungo Stray Dogs jos traje no odlicni su,sljedeci post ce biti o mom najdrazem animeu Senki Zesshou Symphogear :)

      Избриши
    2. Hej (ja sam tj. Alec), postavio sam tvoj blog na moju listu blogova koje pratim, u slj. postu ću i reklamirati, što se tiče Animea ove nisam gledao, najviše gledam Anime na našem jeziku, a uskoro ću početi gledati Highschool of Dead i Death Note također zam jš nekoliko Animea stranih (ne znam da li si ova dva gledala) ali ako želiš možeš mi na mom blogu preporučiti nekoliko dobrih Animea, i da svakao me obavijesti kada napišeš novi post, pozzz :)

      Избриши
    3. Hvala sto si stavio moj blog na listu na svoju listu blogova,sto se tice animea Highschool of Dead i Death Note nisam ih gledala ali imam kod sebe Death Note prva dva volumena mange.

      Избриши
  2. Hej ako želiš dodaj me na FB-u @ShadowKing Offical :) i da,svakako mi javi kda napišeš novi post, pozz

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vec sam te dodala na FB-u inace moje pravo ime je Sandra Devic i da vec sam pocela pisati novi post :)

      Избриши
  3. Hej super post. :)
    Imamo par savjeta za tebe: trebala bi pisati velikim slovima kada je potrebno (npr. Winx) i malo pripaziti na rečenične i gramatičke pogreške :). Također bi trebala stavljati malo više slika i malo više urediti post, no u redu je, početnica si, napredovati ćeš s vremenom, samo nemoj odustati. Što se tiče 8. sezone, službeno je da će je biti, no nezna se kada. Nadamo se i 4. filmu ;)
    Eto to bi bilo za sad, nastavi s pisanjem, pozz :)
    ČS

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala na savjetima,potrudit cu se vise oko ovog bloga i necu odustati jer hi ste mi dale inspiraciju i da otvorim blog i niste odustale od svog bloga :)

    ОдговориИзбриши
  5. Pozdrav
    Post u kojem si napisala svoja mešlenja o nadolazečoj 8 sezoni mi se jako sviđa, posebno mi se sviđa to što si napisala kako zamišljaš 4 Winx film.

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala sto ti se sviđa moj post,oduvijek sam zamisljala winx na nekako drugaciji nacin npr da se jedna sezona zavrsi nekako mracno i misteriozno a onda u sljedecoj sezoni da se nastavi.Takođe oduvijek sam zamisljala winx anime verziju za malo starije kako bi to izgledalo i animacija bi sigurno bila drugacija.

    ОдговориИзбриши

Sid Story novost

Dakle sinoc u 00.00 casova zavrsio se 64 exceptional Belotta i Recebo.Taj exceptional je zavrsio i poceo je novi. ...