четвртак, 16. март 2017.

Sid Story novost

Dakle sinoc u 00.00 casova zavrsio se 64 exceptional






Belotta i Recebo.Taj exceptional je zavrsio i poceo je novi.





Cebo lokacija class i




Serrano lokacija class.

Pored tih novih exceptional karata ima jos jedna skrivena S.Rare koju mozes dobiti ako se boris protiv irregular,intruder ili exceptional.

Dodato je novo poglavlje Ruins Area.





Clover Voltaire je vracena ovaj put u fores.Ograniceno od 16 do 19 Marta.

Dodate su nove S.Rare karte
Stein Salon Special Summon



S.Rare Picasso


S.Rare Gertrude



S.Rare Matisse

Dakle to su nove karte mozete ih prizvati sa 800 kristala,recite u komentarima kako vam se sviđaju.

Evo jedne dodatne mini obavijesti

Attack on Titan (Shingeki no Kyojin),druga sezona ce poceti sa prikazivanjem 01.01.2017.
Linked Horizon ce opet pjevati opening potvrđeno je,za ending se jos ne zna.

6 коментара:

  1. Hvala na kommu,i meni su se picasso i clover Voltaire svidjele i pokusat cu da ih dobijem.Attack on titan sam pogledala prvu sezonu i sad cekam drugu.Javi kad napises novi post kod mene uskoro novi :)

    ОдговориИзбриши
  2. Pozdrav sviđa mi se post i meni se jako sviđaju Picasso i Voltaire, a sviđa mi se i novi exceptional Cebo malo više nego Serrano. Attack on titan nisam gledala.

    ОдговориИзбриши
  3. Upravo pročitah i prethodni post, pa ću i o njemu nešto reći, ali budući je sve vezano za ovu igru svi komentari su u istome žanru. Ova mi se igrica čini vrlo interesantno, a budući obožavam anime i anime animaciju još me više privlači. Vidjeh da si u prošlom postu rekla kako su neke karte dobile imena po povijesnim ličnostima što se meni jako dopada jer su mnoge od tih ličnosti poput Chopina, Beethovena, Poea, Tesle, Da Vincija itd. moji veliki uzori. Međutim, ja ne igram nikakve igrice jer nemam vremena a i mislim da je za mene budući imam puno drugih stvari to gubljenje vremena (ne govorim općenito, već samo za mene i moje provođenje slobodnog vremena). Igrah nedavno jednu Yu-Gi-Oh! igricu, no i nju sam ostavila zbog manjka vremena, a i dugotrajno gledanje u mobitel mi izaziva glavobolju. Kako god, igrica se čini vrlo zanimljivom te da nema ovih čimbenika koji me sprečavaju u igranju bilo koje mobilne ili kompjutorske igrice, vjerojatno bih se iskušala u igranju Sid Storya.

    ОдговориИзбриши
  4. Post mi se jako svidio i ja imam bolog sada cu ti dati link od njega:TeenWinxAnime.blogspot.com Zaboravio sam ti reci da sam objavio novi post pa ga prokomaj kada budes imala vremena!!!POZZ

    ОдговориИзбриши

Sid Story novost

Dakle sinoc u 00.00 casova zavrsio se 64 exceptional Belotta i Recebo.Taj exceptional je zavrsio i poceo je novi. ...